معرفی6 موتورسیکلت چینی

در این مقاله با مهمترین و بهترین انواع موتورسیکلت های چینی آشنا می شویم که می توان با خیال راحت و راحت از آنها استفاده کرد.
موتور سیکلت
نوعی وسیله نقلیه دو یا سه چرخ (دوچرخه) است که با موتور احتراق داخلی کار می کند نه موتور بخار و به همین دلیل به آن موتورسیکلت اشتباه گفته می شود و این موتور غالباً یک موتور کوچک بنزینی است در وسط فضای بین دو چرخ قرار دارد و دارای یک یا دو صندلی است. موتورسیکلت ها دارای شاسی دوام بیشتری نسبت به دوچرخه معمولی هستند. در بعضی از گویش های محاوره ای موتور سیکلت “تانک” نامیده می شود.
تاریخچه موتورسیکلت
اولین شخصی که موتورسیکلت ساخت ، مهندس آلمانی گوتلیب دایملر در سال 1885 بود ، زمانی که او یک موتور پیستونی چهار زمانه را روی قاب دوچرخه چوبی نصب کرد. کار در توسعه موتورسیکلت ها از اوایل قرن 20 ادامه یافت ، زیرا آنها به وسایل نقلیه مفیدی تبدیل شدند. موتورسیکلت های امروزی ظاهری مشابه انواع اول دارند ، اما استفاده از آنها راحت تر ، دارای بدنه های محکم تر ، موتورهای قدرتمندتر و ترمزهای کارآمدتری است.
دستیار دایملر در ساخت این دوچرخه و هایم میباخ ، که در آن زمان مشغول اختراع سمپاش کاربراتور بود ، و دایملر موتور را با موتور یک سیلندر تأمین کردند و روی نفت کار می کنند ، که اولین وسیله نقلیه نفتی در جهان ، و سپس تولید کنندگان انگلیسی بر بازار موتور سیکلت تسلط یافتند تا ژاپنی ها ، به هدایت هوندا ، با تولید سریع و ارزان خود در اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد به صحنه تسلط یافتند.
اما اگر وسیله نقلیه دو چرخ با بخار به عنوان موتورسیکلت توصیف شود ، به این معنی است که اولین موتورسیکلت جهان در سال 1867 در ایالات متحده آمریکا در نمایشگاه ها و محافل سیرک ظاهر شد و سازنده آن سیلوستر هواردروبر است.
اولین موفقیت واقعی در ساخت موتورسیکلت در سال 1894 با دوچرخه Heilderand Andolgmore در مونیخ آلمان بود که دارای یک موتور دو سیلندر موازی نصب شده در زیر شاسی و مجهز به کولر آبی و مخزن آب در بالای قسمت موتور بود. گلگیر عقب
بهترین موتورسیکلت های ساخته شده چینی
رده:> 150 سی سی

Jialing JH 150GY-3
موتور سیکلت های کوچک حرکتی را در همه جای چین خواهید یافت و همه تولید کنندگان موتورسیکلت چینی چنین دوچرخه هایی را تولید می کنند بنابراین انتخاب یک موتور دشوار است.
موتور سیکلت دوقلوی JH 150GY-3 ساخت شرکت Jialing از شرکت چونگ کینگ یک موتورسیکلت سبک و قدرتمند است و می تواند سوار خود را به هرجایی که می خواهد برساند. جیالینگ همچنین یکی از بزرگترین شرکتهای چینی است و یکی از گزینه های محبوب دوچرخه سواران در چین است.
با حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت ، JH 150GY-3 برای سرعت ساخته نشده است. این دوچرخه در وزن 108 کیلوگرم نیز بسیار سبک است و قدرت مانور و طول آن باعث می شود تا وقتی جاده ها دست انداز می شود ، به یک دوچرخه کامل تبدیل شود.
دوچرخه معامله خوبی برای خریدارانی است که به دنبال قیمت پایین و کیفیت قابل قبول هستند و در حال حاضر در بازارهای در حال توسعه محبوب است.
کلاس: 151-250 سی سی

Lifan LF250-B “Delta”
یکی از جدیدترین طراحی های Lifan است ، این یک کلون از Yamaha Virago 250 است. دوچرخه دارای دو سیلندر و یک موتور V دوقلو است ، حداکثر سرعت 160 کیلومتر در ساعت و حداکثر قدرت تخمینی هجده اسبها لیفان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موتورسیکلت در چین است.
راحت و مسئولیت پذیر ، این دوچرخه قدرت بیشتری نسبت به اکثر موتورسیکلت های چینی با ظرفیت 250 سی سی دارد و برای بارهای سنگین طراحی شده است ، این دوچرخه تلاشی است از طرف لیفان برای نفوذ به بازار دوچرخه های آمریکای شمالی
کلاس: 251-400 سی سی

رگال رپتور DD350E-6C
این دوچرخه رگال رپتور بر اساس مدل های کروزر هوندا ساخته شده و دارای ظرفیت های مختلف 250 سی سی و 350 سی سی است.
DD350E-6C دارای گواهینامه EEC است و حداکثر سرعت آن بسته به سازنده 140 کیلومتر در ساعت است و حداکثر قدرت آن 17 کیلو وات است.
مانند LF250-B ، این دوچرخه نیز در بازارهای غربی قرار دارد ، اما با قدرت بیشتر و سبک بهتر نسبت به مدل دلتا ، و همچنین گران تر است.
کلاس: 401-600 سی سی

Jialing JH600
این دوچرخه در یک نسخه تک و کنار نصب شده است و JH600 یکی از بزرگترین دوچرخه های موجود در بازار چین است (همچنین می توان آن را برای جاده های چین نیز ثبت نام کرد)
Jialing سالها با هوندا همکاری کرده است تا موتورهای کوچکتر در چین ، JH600 تک سیلندر و مراحل چهار مورد اول نشانه تلاش جدی یک تولید کننده موتور سیکلت چینی برای گسترش در بازار رفت و آمد بزرگتر است.
JH600 دارای سیستم تزریق سوخت است که با کمک بوش ساخته شده و برای تابش سازگار با یورو III است. حداکثر سرعت دوچرخه 150 کیلومتر در ساعت و وزن آن 195 کیلوگرم است. و هنگام برخورد با زمین های ناهموار ، کمک سیستم تعلیق بهبود یافته Showa را احساس خواهید کرد.
دوچرخه در مقایسه با همتایان ساخته شده ژاپنی در همان کلاس کمی گران است. دوچرخه چابک ، پایدار و روان است و برای رسیدگی به زمین های ناهموار طراحی شده است ، اما اگر جاده بسیار ناهموار است ، تحمل دوچرخه نیز بسیار سنگین است.
کلاس: 601-1000 سی سی

CF Moto 650NK
این موتور سیکلت صادراتی با کیفیت بالا برای کسانی که به دنبال تولید کنندگان چینی بیشتری هستند ساخته شده است. این موتور جدید CF است
و مانند JH600 ، موتور این دوچرخه نیز مطابق با استانداردهای یورو 3 است.
قطعاً 650NK انتخاب شخصی من است. این دوچرخه به تازگی با طراحی فانتزی روانه بازار شده و 70 اسب بخار قدرت دارد (همچنین برای جاده های داخل شهری و بیرون شهری مناسب است.)

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× ارتباط با شما